Pracovní doba e-shopu: Po - St 09:00 - 16:00 Čt - Pá 9:00 - 14:00 |
info@jobprotectstore.cz |
Hotline: | +420 604 530 093 |
FAQ
Máte dotaz? - Rádi Vám odpovíme!
Zde naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy. Jestliže mezi nimi Vaši odpověď nenaleznete, zavolejte naši infolinku nebo použijte náš kontaktní formulář . Odpovíme tak rychle, jak jen to bude možné.
1) Jak rychle a jednoduše vyhledávat v našem e-shopu:
Pro rychlé vyhledávání v našem internetovém obchodě použijte vyhledávací okno v horní části zobrazené stránky - je umístněno pod telefonním číslem naší infolinky.
- Do vyhledávacího pole „hledaný text" klikněte a napište název hledaného produktu / zboží / a klikněte na „lupu" nebo na klávesu „enter"
- Pokud hledáte určitý typ obuvi, napište přesný název produktu např. MEDISTYLE EMA PE-512/K a nebo jen jeho část např. EMA nebo PE-512/K a pokud chcete zobrazit např. všechny barevné varianty produktu EMA, tak můžete vyhledávaný název zkrátit a použít pouze jeho část v tomto případě EMA nebo uvedu příklad dalšího často hledaného produktu - N/517 nezapomeňte, že je vždy nutné hledaný výraz uvést přesně /vč. lomítek / tak, jak je uveden v katalogu nebo u jiného e-shopu nebo na Vaší krabici, kterou jste doma objevili a chcete si koupit ten stejný typ obuvi
- Pokud i přes tento návod nenajdete co hledáte a nechcete se rozloučit s Vaší oblíbenou obuví, tak nás kontaktujte telefonicky, rádi Vám poradíme.
2) Jak vybrat tu správnou obuv:
Jaká obuv je vhodná pro ortopedické vložky?
Obzvláště vhodná je veškerá obuv s vyměnitelnými vložkami. V případě, že je Vaše ortopedická vložka velmi tenká, pak je možné ji vložit i do obuvi, která nemá vyměnitelné vložky. Každopádně Vám musí zůstat dostatek prostoru v oblasti prstů! Jak v katalogu, tak v našem internetovém obchodě je většina modelů s vyměnitelnou vložkou. Pokud vyjímatelnou vložku požadujete a není možné toto rozpoznat s našich fotografii , kde naši zaměstnanci se snaží toto zdůraznit povytaženou vložkou na našich produktových fotografiích tak kontaktujte naši infolinku - nejlépe přes kontaktní formulář.
Jakou velikost obuvi vybrat?
Jestliže u nás objednáváte poprvé, držte se velikosti Vámi naposledy koupené obuvi. V případě, že si stále nejste jistý/á, vyberte velikost Vaší nejoblíbenější obuvi a ještě nám můžete do poznámky v objednávce poznačit přesnou délku Vašeho chodidla + připsat požadovaný „nadměrek" / volný prostor - každý zákazník má dle našich zkušeností jinou představu o „nadměrku"/ Nadměrek je důležitý hlavně u malých dětí, kdy tento nadměrek musí byt dostatečně velký, aby se chodidlo dítěte mohlo nerušeně vyvíjet a nedocházelo k tomu, že bude omezován zdraví vývoj chodidla vašeho dítěte. U dětí je potřeba každého půl roku chodidlo přeměřit a poté posoudit jestli již nastal čas na koupi větší obuvi pro Vaše dítě.
Měření chodidla - nejlepší zkušenost máme s obkreslením chodidla na papír a poté přeměření metrem, ale rozhodně nepoužívejte krejčovský metr / může se vytáhnout a měření poté již není dostatečně přesné /
Měření - vzor:
Přesná délka chodidla v cm + nadměrek v cm = celková délka stélky v cm/mm/ - tuto délku převedete do naší tabulky - červený řádek a zjistíte velikost obuvi - modrý řádek
Jestliže naleznete anglické číslování, pomůže Vám tato převodní tabulka:
Co znamená "voděodolná obuv"?
Voděodolná obuv neznamená, že je vodotěsná. Voděodolnost obuvi lze zvyšovat impregnací a u hladkých kůží také krémováním. Čím měkčí obuv je (losí, telecí nebo dokonce telecí nappa), tím je méně voděodolná. Hovězina má například hustší strukturu, a proto je také voděodolnější. Za vodotěsnou obuv lze považovat pouze pryžovou obuv nebo obuv se speciálními membránami, např. Sympatex, Gore-tex atd.
Jak obuv správně vyzkoušet?
Je důležité, aby obuv na patě a nártu dobře seděla a aby měly prsty současně dostatek prostoru. Při nazouvání zatlačte patu zpět, zašněrujte nebo zapněte zip popř. pásek na suchý zip. Obuv musí pevně sedět na patě a na nártu. Jen tak budou mít Vaše prsty dostatek prostoru při došlapu a odrazu.
3) Platba
Co dělat v případě potřeby vystavení faktury s DPH - nemusíte dělat vůbec nic, standardně vystavujeme faktury, které zasíláme spolu s objednaným zbožím.
Zásilka není nikdy odeslána bez daňového dokladu / zasíláme vždy fakturu /.
Podle zákona o elektronické evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
_
VŠE O NÁKUPU
|
PRODEJNAOtevírací doba
|
OSTATNÍ |
________
|
|||||