RegistracePřihlášení

facebook  instagram

Pracovní doba e-shopu:   Po - St 09:00 - 16:00   Čt - Pá 9:00 - 14:00  


info@jobprotectstore.cz

Hotline: +420 604 530 093

NÁKUPNÍ KOŠÍK
 
košík je prázdný
 

Reklamační řád

 

VIII. Reklamační řád  pro e-shop: www.levne-holinky.cz, www.medistyle-obuv.cz , www.sante-obuv.cz , www.prestige-obuv.eu   které jsou členem sítě www.jobprotectstore.cz 

Reklamační podmínky jsou pro všechny e-shop obchody sítě www.jobprotectstore.cz shodné.

 

VIII.1 Reklamační řád vychází z platné a účinné legislativy - zejména z ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a vztahuje se na věci, u nichž jsou uplatňována práva zákazníka z vadného plnění (dále jen „reklamace").

VIII.2 Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

VIII.3 Práva z vadného plnění jsou upravena v čl. VII těchto obchodních podmínek.

VIII.4 Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci. K těmto soud přihlédne jen k námitce prodávajícího, že vada nebyla včas oznámena. Prodávající však nemá právo na námitku, je-li vada důsledkem skutečnosti, o které prodávající v době odevzdání věci věděl nebo musel vědět.

VIII.5 Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Toto se však nepoužije
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.

VIII.6 Ujednají-li prodávající a kupující zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění, nepřihlíží se k takovému ujednání. To neplatí, pokud strany zkrátily tuto dobu na polovinu zákonné doby při koupi již použitého spotřebního zboží; ujednaly-li si zkrácení větší, platí za ujednanou polovina zákonné doby.

VIII.7 Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

VIII.8 Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení podle čl. VIII.7 uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.

VIII.9 S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupující, nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

VIII.11 Pro reklamaci kupující prodávajícího kontaktuje:

VIII.12 Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží důkladně zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu (a to včetně veškerého příslušenství,) a označí zásilku příslušnými symboly.  Zboží k reklamaci zašle kupující na adresu:

-           Pavel Hyžák ( www.jobprotectstore.cz ), Svárov 681, 755 01 Vsetín


VIII.13 Součástí reklamace je přiložení dokladu o koupi zboží a popis závady . Po vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího nejčastěji telefonicky, e-mailem, případně dopisem kontaktovat. Zboží neposílejte na dobírku, v takovém případě nebude přijato.

VIII.14 Prodávající může poskytovat zdarma k nákupu dárky. Na tyto dárky se nevztahují žádná práva spotřebitele.

VIII.15 Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu zboží, funkčních vlastností a z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
VIII.16 Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

IX. Výměna zboží

na adresu: Pavel Hyžák ( www.jobprotectstore.cz ), Svárov 681, 755 01 Vsetín,  spolu s kopií faktury a vyplněným formulářem „Vrácení - výměna - reklamace zboží" který je dostupný v sekci „Ke stažení"  na našem e-shopu.

 

 

 
 
 

Přihlaste se k odběru newsletteru

a už nikdy Vám neunikde žádná kolekce nebo slevová akce.
Navíc Vám budeme posílat i zajímavé slevové kódy.
P.S.: Taky nesnášíme spam, tak nemusíte mít strach :)

 
 

 

Podle zákona o elektronické evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

_

VŠE O NÁKUPU

Doprava
Obchodní podmínky

Jak nakupovat ?

Reklamační řád

 

 

PRODEJNA

Otevírací doba
Mapa kudy k nám
Kontakty

O nás

 

 

 

OSTATNÍ

Ke stažení

 

________

 

 

 
         

 

 
Hodnocení obchodu na Zboží.cz facebook